7/08/2014

LONTOO

ensimmäisenä päivänä tietysti vaan matkustettiin lontooseen ja jumituttiin ihan älyttömään ruuhkaan jossa jonotettiin n. 1.5h joten oltiin odotettua myöhemmin hotellilla. noh ei välitetty siitä ja löydettiin itsemme kävelemässä hyde parkissa ja käytiin syömässä paddingtonilla missä meijän hotellikin sijaitsi. ekana päivänä en kuvannut mitään. tokapäivä shoppailtiin klo 9-19 ja hitto että tuntu jaloissa. ostoksista tulossa video myöhemmin. illalla käytiin syömässä ihan sairaan hyvää italialaista ruokaa.
3 4 5 6 7 8 910
kolmantena päivänä alotettiin aamu madame tussaun vahakabinella ja aihitto se oli hieno mesta, suosittelen kaikille. vahanukkejen lisäksi sieltä löytyy kauhukuja ja taksiajelu sekä aivan älyttömän siisti 4D leffa missä naamalle suihkuaa vettä, tuuli pöllyttää tukkaa, tuoli elää ja kaikki huutaa. se oli ihan mieletöntä. sieltä me kummiskin jatkettiin sitten piccadilly circuckselle josta käveltii china townin läpi govent gardeniin. sieltä me lähettiin epätoivoisesti etsimään lontoon national museumia ja sieltä käytiin läpi muumio osasto. ylempänä näätte muumion sisältä löytyneen naisen ruumiin. sieltä me sit jatkettiin tsekkaamaan perinteinen bigben ja mentiin london eyeen jonka hintaan sisältyi myös toinen 4D elokuva. london eyen jälkeen suunnattiin hotellille kaikkien jalat kuolemaa tehden ja haettiin vaan jotain pikaruokaa mukaan.
11 12 13 14 15 16
neljäntenä päivänä alotettiin aamu tekemällä loput shoppailut ja käytiin tekemässä omat magnumit. siitä jatkettiin camden townilla jossa myytiin yhtä ja toista vaatteista kannabis energiajuomiin ja puhelimenkuorista erilaisiin outoihin ruokiin. suosittelen todellakin camden townia! sieltä suunnattiin hotellille ja vaihdettiin rennot vaatteet ja lähdettiin pyöräilemään ympäri hyde parkkia. hyde parkissa on valtava järvi puiston keskellä joka oli täynnä joutsenia ja muita lintuja. siellä oli myös british summer time eli ihan valtavat festarit joista saatiin nauttia pyöräillessä koska musa soi jokapaikkaan kovaa ja musa oli vielä ihan törkeen hyvää. siitä jatkettiin syömään vikan illan pasta annokset. viidentenä päivänä lähdettiin aamulla pimeällä taksilla joka meille kivasti respasta tilattiin bussipysäkille josta noustiin lentokentälle menevään bussiin ja lennettiin back to finland jee. oli ihan sika kiva reissu ja jos on kysyttävää, kysykää!!

1. Upeita kuvia! Lontoo olisi sellainen paikka, jonne ehdottomasti tahtoisin.

1. vouu kiitosta paljon! ja se on kyl aivan ihana :-)

2. Se on madame tussaud's :in vahakabinetti mutta ymmärettiin :D sulla on ihania kuvia

1. hah joo äitiki korjas mut en jaksanu muuttaa x) kiitos paljon!

3. Et kyllä osaa sommitella sun kuvia yhtään. toi sorsa kuvakin, se mitä kuvaat ei näy kokonaan vaan oot rajannut sen mahasta ja taustalla olevan sorsan kaulasta jne joka postauksessa häiritsee tollaset. Opettele kuvaamaan

1. mä kuvaan mite haluun bitch en haluu kuvata samanlailla ku kaikki muut, eihä siin sillo ois mitää mun omaa. jos yks kuva on huono = kaikki muutki :-) niinhä se menee.